احمدی: امید زیادی به صعود تیم ملی دارم

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 05 خرداد 1405 - 07:58
دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران به صعود شاگردان قلعه‌نویی از گروه G جام جهانی 2006 خوشبین است.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال برای برگزاری اردوی چند روزه در ترکیه پیش از مسابقات جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در دوره خاص و حساسی قرار دارد. بسیاری از بازیکنان داخلی به دلیلی تعطیلی لیگ برتر از شرایط بازی دور بودند و در اردوی تیم ملی دوره بدنسازی و کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. اگر دیدار تدارکاتی برگزار می‌کردیم شرایط بهتر می‌شد، هر چند کادرفنی تیم ملی در بازی‌های درون تیمی تقریبا به چیزهایی که می‌خواست، رسید. 

وی افزود: کادرفنی و ملی‌پوشان همه باتجربه هستند و باید از نظر روحی - روانی خودشان را برای حاشیه‌های جام جهانی آماده کنند. این آمادگی باید طوری باشد که تمرکزشان روی کار خودشان باشد و تاثیری روی مسائل فنی نداشته باشد و بتوانند کیفیت خوب‌شان را نشان دهند و راهی مرحله بعدی شوند. 

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در مورد شانس صعود شاگردان امیر قلعه‌نویی از مرحله گروهی گفت: اگر شرایط طبیعی بود تیم ملی می‌توانست به راحتی از گروهش صعود کند. با این حال، امید زیادی به صعود تیم ملی به مرحله بعد دارم. امیدوارم کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار ببرند تا این اتفاق بیفتد. 

احمدی در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی گفت: علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند باتجربه هستند. بیرانوند شرایط متفاوتی دارد و در دو دوره قبلی جام جهانی حضور داشت و بازی کرد، هر چند در جام جهانی قبلی فقط یک بار درون دروازه ایستاد. حسینی هم تجربه بازی در جام جهانی را دارد. بازیکنان تیم ملی به خصوص دروازه‌بان‌ها وظیفه سنگینی دارند.

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.