آمریکا به نقض آتش‌بس با ایران اعتراف کرد!

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 08:46
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه به نقض آتش‌بس با ایران از طریق حمله به اهدافی در جنوب کشور اعتراف کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس؛ هاکینز در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد: «ما روز دوشنبه حملاتی را در جنوب ایران برای دفاع از خود انجام دادیم. 

این حملات، موشک‌اندازها و قایق‌هایی را که سعی در مین‌گذاری داشتند، هدف قرار داد».

وی سپس ادعا کرد:‌ «ما در طول آتش‌بس جاری، ضمن اعمال خویشتن‌داری، به دفاع از نیروهای خود ادامه می‌دهیم».

سخنگوی سازمان تروریستی سنتکام با ادعای اینکه آتش‌بس با ایران از بین نرفته،‌ افزود: «ما یک سایت موشک زمین به هوا (سام) در بندرعباس را پس از هدف قرار دادن جنگنده‌هایمان، بمباران کردیم».

همزمان شبکه «الجزیره» به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: «ایران طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش کرد به نیروهای آمریکایی حمله کند. حملات ایران هیچ آسیبی به نیروهای آمریکایی وارد نکرده است».

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.