فاز نخست آب‌شیرین‌کن عسلویه تا 2 ماه آینده وارد مدار می‌شود

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 05 خرداد 1405 - 08:53
بر اساس برنامه‌ریزی فاز نخست آب‌شیرین‌کن عسلویه با ظرفیت 5 هزار مترمکعب تا 2 ماه آینده وارد مدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، شاپور رجایی، معاون عمرانی استاندار بوشهر با حضور در محل احداث سایت آب‌شیرین‌کن 5 هزار مترمکعبی عسلویه، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و چالش‌های فنی این پروژه حیاتی قرار گرفت.

در این بازدید، فرماندار عسلویه با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه آب اظهار داشت: با توجه به اینکه کم‌آبی یکی از معضلات اصلی مردم منطقه به‌ویژه در فصل تابستان است، پیگیری‌های مستمری برای جلوگیری از توقف این پروژه صورت گرفت. خوشبختانه با مساعدت معاونت عمرانی استانداری، اعتبارات لازم از طریق بانک‌های استان تأمین شد تا این پروژه مهم بر زمین نماند.

اسکندر پاسالار در خصوص وضعیت اجرایی پروژه تصریح کرد: در حال حاضر تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خریداری و تأمین شده است و از هفته آینده عملیات لوله‌گذاری پروژه آغاز خواهد شد. بر اساس وعده پیمانکار، فاز اول این آب‌شیرین‌کن ظرف 2 ماه آینده تکمیل و جهت بهره‌برداری تحویل می‌شود.

در ادامه این بازدید، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان عسلویه نیز گزارش‌های فنی در خصوص نحوه اتصال این پروژه به شبکه آبرسانی شهری و میزان آب تحویلی در فاز نخست ارائه کرد و بر آمادگی زیرساخت‌ها برای توزیع بهینه آب تولیدی تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.