حیدری: با ۲ سوارکار در بازی‌های آسیایی ناگویا شرکت می‌کنیم

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 09:06
تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: با جمع‌بندی در نشست تخصصی بازی‌های آسیایی آیچی-ناگویا، سهمیه سوارکاری از یک نماینده مرد به دو سهمیه (آقا و خانم) افزایش یافت و ایران در رشته پرش با دو نماینده حضور خواهد یافت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، محمود حیدری، رئیس فدراسیون سوارکاری، در پایان نشست تخصصی اعزام به بازی‌های آسیایی ناگویا اظهار داشت: در ابتدا یک سهمیه مرد برای رشته پرش پیش‌بینی شده بود. که در نهایت با جمع‌بندی و نظر مثبت از جمله جهات فرهنگی، ورزشی و ایجاد انگیزه بیشتر، بنا شد یک سهمیه خانم هم به فدراسیون سوارکاری اختصاص داده شود. بدین ترتیب سوارکاری در ناگویا دو نماینده دارد (آقا و خانم) و در رشته پرش حضور خواهیم یافت.

رئیس فدراسیون سوارکاری درباره آماده‌سازی تصریح کرد: اعزام اسب در رشته پرش از مبدأ کشورهای اروپایی است. یکی از سوارکاران ما در خارج تمرین می‌کند و دو نفر از بانوان نیز اسب در کشورهای اروپایی دارند. با قطعی شدن سهمیه خانم، نفر منتخب بلافاصله تمرینات را شروع خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران با تمام قوا اعزام می‌شوند و امیدواریم سوارکاری مقام مناسبی کسب کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.