مهلت 11 روزه متقاضیان نهضت ملی مسکن برای افزایش آورده به 1 میلیارد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 05 خرداد 1405 - 09:36
وزارت راه با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن تا 16 خرداد برای افزایش آورده به 1 میلیارد تومان مهلت داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، متن پیامک ارسالی به متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران به شرح زیر است؛

« متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن تهران؛

استمرار پیشرفت پروژه و تکمیل به‌موقع آن و همچنین حفظ رتبه شما در انتخاب واحد نیازمند تکمیل آورده تا مبلغ 10000000000 ریال (یک میلیارد تومان) تا تاریخ 1405/3/16 می‌باشد.
شایان ذکر است مبلغ این مرحله 200 میلیون تومان می‌باشد، همراهی شما پشتوانه مهمی در اتمام سریع پروژه خواهد بود.»

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.