قبولی ۴۹ نجاتگر خراسان جنوبی در آزمون اعطا و ارتقای درجه هلال‌احمر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:41
ببرجند- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از قبولی ۴۹ نجاتگر استان در آزمون اعطا و ارتقای درجه هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اکبری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی چهاردهمین کمیته اعطا و ارتقای درجه نجاتگری جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این آزمون با هدف ارزیابی توان جسمانی، مهارت‌های عملیاتی و آمادگی نیروهای امدادی برای حضور مؤثر در حوادث و سوانح برگزار شد و شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف امداد و نجات مورد سنجش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این دوره از آزمون، ۴۰ نفر از آقایان و ۴۳ نفر از بانوان حضور داشتند، اظهار کرد: پس از ارزیابی‌های تخصصی، ۲۷ نفر از آقایان و ۲۲ نفر از بانوان موفق به کسب نمره قبولی شدند.

اکبری بیان کرد: برگزاری مستمر این آزمون‌ها نقش مهمی در افزایش توان عملیاتی نیروهای امدادی، ارتقای سطح مهارت‌ها و آمادگی بهتر برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.