جهش ایران به قدرت جهانی

نامه نیوز چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 12:17
امامی‌راد گفت: از کلاشینکف تا موشک نقطه‌زن؛ جهش ایران به قدرت جهانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امامی راد گفت: آمریکا در جنگ رمضان که خود آغازگر آن بود، به اهدافش در براندازی نظام و تجزیه ایران دست نیافت.

حسین امامی‌راد نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره حمله آمریکا به کشورمان، اظهار کرد: دشمن اصلی و درجه یک ما، بدون شک آمریکاست؛ آمریکایی که امام راحل  ره  به درستی تعبیر " شیطان بزرگ " را برایش بکار برد و شیطنت‌ها، رذالت‌ها، زورگویی‌ها، نسل‌کشی‌ها و خوی استکباری آمریکا، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: آمریکا، دوگانه اشغال و جنگ را همیشه داشته و هدفش، رسیدن به منافع است، امروز هم به دنبال منافع از طریق جنگی است که علیه ما به راه انداخته، هرچند به هیچ‌کدام از اهدافش نرسیده است.

نماینده چناران در مجلس ادامه داد: آمریکا تجربه دو بار شکست تلخ جنگی را با ایران داشته؛ یکی در جنگ تحمیلی 8 ساله و دیگری جنگ تحمیلی 12 روزه، در جنگ رمضان هم که خود، آغازگر آن بود، به اهداف دیرینه‌اش یعنی " براندازی نظام " و " تجزیه کشور " نتوانست دست پیدا کند.

امامی‌راد تصریح کرد: آمریکا هم در حوزه نظامی، هم سیاسی، مجبور به عقب‌نشینی شده است؛ اینکه ناو آبراهام لینکلن، از آب‌های سرزمینی ما، عقب‌نشینی می‌کند تا از آسیب موشک‌ها و پرتابه‌های ایرانی در امان بماند و اینکه آمریکا از ادعای تسلیم ایران به پیشنهاد توافق رسیده است، غیر از عقب‌نشینی از مواضع و شکست آشکار، معنای دیگری ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: ما امروز در اوج عزّت و اقتداریم و این اقتدار را مدیون و مرهون خون شهدا، رهبر شهید امّت و مقاومت ملّت هستیم؛ اگر پیش از جنگ تحمیلی رمضان، ایران به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می‌شد، پس از جنگ، تبدیل به یکی از چند قدرت‌ برتر جهانی شده‌است؛ این در حالی است که نه‌تنها ایران، بلکه سایر کشورها نیز، به تاسّی از ایران و انقلاب اسلامی، به اقتدار چشمگیری رسیده‌اند. برای نمونه، همان‌طور که ما، ابزار نظامی و تدافعی‌مان، در طول 47 سال انقلاب، از سلاح‌های ساده، بدیهی و پیش‌ِ پا افتاده مثل بِرنو، کلاشینکف و ژ3 به موشک‌های دوربُردِ نقطه‌زنِ راهدارگریز تبدیل شده، تا چند سال پیش، ابزار دفاع فلسطینی‌ها، سنگ و فَلاخَن بود ولی امروزه آن‌ها هم به دانش موشک‌سازی و ساخت پهپاد و... دست یافته‌اند و مواضع صهیونیست‌ها را با تولیدات نظامی داخلی خود، مورد هدف قرار می‌دهند.

 

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.