توصیه رهبر شهید به علیرضا افتخاری: چرا غمناک می‌خوانی؟ کنسرت بگذار + ویدئو

همشهری آنلاین چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 13:39
علیرضا افتخاری، خواننده موسیقی سنتی، از دیدارش با رهبر شهید انقلاب روایت کرد: ایشان به من فرمودند چرا اینقدر غمناک می‌خوانی و شاد نمی‌خوانی؟ تو جوانی؛ چرا برای مردم کنسرت نمی‌گذاری؟ افتخاری افزود: پس از این توصیه، قطعات شاد بیشتری اجرا کردم.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا افتخاری، خواننده شناخته‌شده موسیقی سنتی ایران، در گفت‌وگویی تلویزیونی خاطره‌ای از شرفیابی‌اش به همراه ۴۰ نفر از هنرمندان اصفهانی به محضر رهبر شهید انقلاب را روایت کرد.

وی گفت: در آن دیدار، رهبر شهید خطاب به من فرمودند: «چرا اینقدر غمناک می‌خوانی و شاد نمی‌خوانی؟ جوانی و چرا برای مردم کنسرت نمی‌گذاری؟»

افتخاری با اشاره به اینکه پیش از آن بیشتر آثارش مانند «خدایا دل ز ما بستان...» حال و هوای محزون داشته، افزود: پس از تأکید رهبری بر خواندن قطعات شاد، رویکرد خود را تغییر دادم و مثلا به جای یک یا دو قطعه، تا هشت تصنیف شاد کار کردم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.