ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستور کار مذاکرات نیست

پارسینه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 14:06
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بیان کرد که در مذاکرات ایران و آمریکا ذخایر اورانیوم غنی‌شده مطرح نیست.

به گزارش پارسینه به نقل از همشهری آنلاین، علی باقری کنی، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه مجمع بین‌المللی امنیتی در مسکو اظهار داشت: ایران و ایالات متحده هنوز در مورد رفع انسداد تنگه هرمز به توافق نرسیده‌اند.

طبق گزارش ریانووستی، وی افزود: ایران و عمان در حال مذاکره درباره رویه جدید عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز هستند.

باقری با بیان اینکه تماس‌های غیرمستقیم میان ایران و آمریکا ادامه دارد، تاکید کرد: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستور کار مذاکرات نیست.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.