پای پزشکیان به پرونده باشگاه پرسپولیس باز شد

برترین‌ها چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 14:45
درپی نامهٔ باشگاه پرسپولیس به رئیس‌جمهور در روزهای گذشته مبنی‌بر درخواست‌هایی مانند سهمیهٔ آسیا و شرایط فوتبال کشور، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این نامه وارد فاز بررسی در نهاد ریاست جمهوری شده و جلساتی نیز در همین خصوص برگزار شده است.

فارس: درپی نامهٔ باشگاه پرسپولیس به رئیس‌جمهور در روزهای گذشته مبنی‌بر درخواست‌هایی مانند سهمیهٔ آسیا و شرایط فوتبال کشور، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این نامه وارد فاز بررسی در نهاد ریاست جمهوری شده و جلساتی نیز در همین خصوص برگزار شده است.

مسعود-پزشکیان-(1)

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۲ نفر از نمایندگان نهاد ریاست‌جمهوری در روزهای اخیر با مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرده و در جریان جزئیات درخواست‌ها و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی این باشگاه قرار گرفته‌اند. 

این افراد جلساتی جداگانه با تاج، رئیس فدراسیون و کشوری‌فرد از مدیران ارشد سازمان لیگ برگزار کرده‌اند تا ابعاد مختلف موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نمایندگان نهاد ریاست‌جمهوری پس از جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، قرار است به‌زودی گزارش نهایی خود را به رئیس‌جمهور ارائه دهند تا دربارهٔ درخواست‌های مطرح‌شده تصمیم‌گیری شود.

 

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.