خروج هواپیما‌های نظامی آمریکایی از فرودگاه بن‌گوریون

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 15:20
کانال ۱۲ اسرائیل از انتقال هواپیما‌های آمریکایی از بن‌گوریون در صورت توافق با ایران خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از انتخاب، کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از منابعی گزارش داد که با توجه به احتمال دستیابی ایالات متحده و ایران به توافقی برای پایان دادن به جنگ، به مقامات اسرائیل اطلاع داده شده است که بلافاصله پس از امضای توافق، تمام هواپیما‌های نظامی آمریکایی از فرودگاه بن‌گوریون خارج خواهند شد.

منابع افزودند که ناوگان هواپیما‌ها ظرف ۷۲ ساعت به پایگاه‌هایی در اروپا منتقل خواهند شد، اما برای بازگشت به فرودگاه بن‌گوریون در صورت ازسرگیری درگیری‌ها، در آمادگی به سر خواهند برد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.