نگاه باشگاه نتیجه محور نیست؛ / مدیرعامل فولاد: با تمام اعضای تیم تسویه کردیم

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 16:25
محمدرضا زمانی، مدیرعامل باشگاه فولاد زرند ایرانیان، در گفت‌وگویی اعلام کرد که بیش از ۹۵ درصد مطالبات فصل گذشته اعضای کادرفنی و بازیکنان پرداخت شده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد زرند ایرانیان، شگفتی ساز فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که با کسب ۴۰ امتیاز، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد، برای فصل جدید با ساختار حرفه‌ای‌تر وارد لیگ خواهد شد و به دنبال تثبیت حضورش در جمع تاپ سیکس فوتسال است. فولادی‌ها که اکنون به دنبال جایگزین حمید بی‌غم هستند و مذاکراتی را با چندین مربی مطرح انجام داده‌اند، طی روزهای آینده از چهره جدید نیمکت خود رونمایی می‌کنند.

محمدرضا زمانی، مدیرعامل این باشگاه  در گفت‌وگویی اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت مدیران شرکت و هیئت مدیره باشگاه، بیش از ۹۵ درصد مطالبات و قراردادهای فصل گذشته بازیکنان و اعضای کادر فنی تسویه و پرداخت شده و باشگاه در مسیر ایجاد ثبات و آرامش حرفه‌ای حرکت می‌کند.

وی افزود: نگاه مدیران شرکت و هیئت مدیره به باشگاه، صرفاً نتیجه‌محور و مقطعی نیست؛ بلکه بر مبنای باشگاه‌محوری، توسعه ساختار حرفه‌ای و ایجاد یک مجموعه پایدار و شخصیت‌دار در فوتسال ایران بنا شده است.

2454804

زمانی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های هواداران فولاد گفت: سال گذشته یکی از سرمایه‌های اصلی باشگاه،حمایت کم‌نظیر و وفادارانه هواداران بود. این همراهی برای مجموعه باشگاه ارزشمند است و امیدواریم امسال نیز با تشکیل تیمی باکیفیت و رقابتی، پاسخ شایسته‌ای به اعتماد و حمایت هواداران بدهیم.

وی در پایان تأکید کرد: فولاد زرند ایرانیان با برنامه، آرامش و نگاه حرفه‌ای، آماده حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور خواهد بود

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.