فیلم| رییس سازمان ملی بهره‌وری: استقرار نظام بهره‌وری در اولویت‌ کشور است

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 17:01
یزد- ایرنا- «محمد صالح اولیا» رییس سازمان ملی بهره‌وری در گفت و گو با ایرنا در یزد گفت: استقرار نظام ملی بهره‌وری در سطح کشور یک اولویت‌ راهبردی است که با همکاری مسوولان پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی افزود: این نظام در ۲ سطح ملی و استانی در حال پیاده‌سازی است و با این حال دستیابی به اهداف غایی نیازمند توجه مضاعف و مسئولیت‌پذیری تمام دستگاه‌های اجرایی در ایفای تکالیف قانونی است.

وی با تشکر اقداماتی که تاکنون انجام شده و با اشاره به رویکرد جدید این سازمان در ترویج تمرکززدایی در اداره کشور ادامه داد: در دوره جاری، تدوین و تصویب برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به طور کامل به شوراهای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها واگذار شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه نقش سازمان مرکزی در این فرآیند از حالت مداخله‌گر به جایگاه تسهیلگر ارتقا یافته است ادامه داد: این اقدام حامل پیامی راهبردی بود که بر اساس آن استان‌ها باید با اتکا به دانش بومی و تشخیص اولویت‌های منطقه‌ای مسائل خود را بازشناسی و برای آنها راهکار تدوین کنند.

اولیا، شاخص‌های بهره‌وری حوزه انرژی، آب، صنعت و کشاورزی را از اولویت‌های حیاتی کشور برشمرد و تاکید کرد: در ارزیابی‌های جدید، صرف انجام فعالیت‌های اداری فاقد ارزش است و ملاک اصلی سازمان ملی بهره‌وری، تحقق نتایج ملموس و خروجی‌های واقعی است.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.