باورنکردنی در گیلان؛/ عجیب از لیگ یک: یک تیم و دو مالک!

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 18:03
پیچیدگی‌های باشگاه داماش گیلان همچنان ادامه دارد و حالا وارد فاز جدید خود شده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه داماش گیلان در یکی از عجیب ترین شرایط تاریخ فعالیت خود قرار دارد چرا که هواداران این تیم و اهالی فوتبال به طور دقیق و مشخص نمی‌دانند مالکیت باشگاه در اختیار چه کسی است. این موضوع از دی ماه و ماجراهایی که مربوط به واگذاری امتیاز مطرح شد نیز پیچیده‌تر شده است.

ظاهرا با قراردادی بین نصیر نعیمی پور و فرامرز یوسف نژاد امور مربوط به انتقال مالکیت انجام می‌شود اما در نهایت به دلیل عدم پایبندی یکی از طرفین به تعهدات، این قرارداد ملقی شده تا بار دیگر مالکیت باشگاه گیلانی به نعیمی پور رسید.

در اواخر دی ماه یکبار دیگر خبر رسید با رایزنی اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مالکیت باشگاه به فرامرز یوسف نژاد واگذار شده اما ظاهرا این پایان ماجرا نبوده چرا که در تازه ترین حاشیه تمرینات روزهای اخیر نیز بازیکنان داماش با تنظیم صورتجلسه نسبت به فرآیند انتقال مالکیت باشگاه اعتراض کردند.

2454836

با همه این‌ها، عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت، هر دو مدعی مالکیت بر داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت حاضر شده‌اند تا بازی هفته بیست و ششم مقابل نفت و گاز گچساران را از نزدیک تماشا کنند. حضوری که خودش می‌تواند نقطه شروع اتفاقات جدید در مسیر داماش باشد.

2454837

ناگفته نماند که این دست اتفاقات در فوتبال ایران بی سابقه نیست و حتی برای سرمربیگری برخی تیمهای لیگ برتری نیز میتوان مورد مشابه پیدا کرد. مثل پرسپولیس تیمی که در مقطعی بین حمید درخشان و علی دایی بلاتکلیف مانده بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.