استان مرکزی میزبان دور برگشت لیگ برتر دارت کارگران کشور شد

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 18:33
اراک - ایرنا - رئیس هیات ورزش کارگری استان مرکزی از برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر دارت کارگران کشور (بانوان و آقایان) به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجید اسدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این مسابقات از ۱۸ تا ۲۲ خردادماه جاری در مجموعه ورزشی ماشین‌سازی اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این رویداد فرصتی ارزشمند برای توسعه ورزش کارگری، افزایش نشاط اجتماعی و تقویت همبستگی در جامعه کار و تولید کشور است.

رئیس هیات ورزش کارگری استان مرکزی با اشاره به ماهیت رشته دارت و ویژگی‌های تمرکزی و مهارتی آن، افزود: دارت ظرفیت بالایی برای گسترش در میان قشر کارگر دارد و می‌تواند زمینه‌ساز افزایش مشارکت حداکثری کارکنان و کارگران در فعالیت‌های ورزشی شود.

اسدی این میزبانی را نشان‌ دهنده اعتماد فدراسیون ورزش کارگری به توانمندی‌های استان در میزبانی رویدادهای ملی دانست و تاکید کرد: با همکاری اعضای هیات ورزش کارگری و شرکت‌های تولیدی و صنعتی، برای برگزاری شایسته این دوره از مسابقات تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی همواره از استان‌های فعال و اثرگذار در حوزه ورزش کارگری است و میزبانی این مسابقات، گامی موثر در مسیر ارتقای جایگاه ورزش کارگران و معرفی ظرفیت‌های صنعتی و ورزشی استان در سطح ملی خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.