اقتصادنیوز: رئیسجمهور ایالات متحده، در گفتگو با شبکه تلویزیونی پیبیاس گفت: ایران اورانیوم با غنیسازی بالای خود را واگذار خواهد کرد، اما نه در ازای لغو تحریمها؛ خیر، به هیچ وجه اینطور نخواهد بود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، در گفتگو با شبکه تلویزیونی پیبیاس گفت : ایران در قبال تحویل دادن اورانیوم با غنیسازی بالای خود، هیچگونه تخفیف یا لغو تحریمهایی دریافت نخواهد کرد.
وی گفت: «آنها اورانیوم با غنیسازی بالای خود را واگذار خواهند کرد، اما نه در ازای لغو تحریمها؛ خیر، به هیچ وجه اینطور نخواهد بود.»
رئیس جمهور آمریکا درباره چشم انداز توافق با ایران مدعی شد: ایران قصد انجام معامله را دارد. ما هنوز به توافقی درباره ایران نرسیدهایم و من راضی نیستم.
وی افزود: ایران میخواهد به توافق برسد و فکر نمیکنم گزینه دیگری داشته باشد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.