ادعای تازه روبیو درباره ایران

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 20:16
وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا امروز ادعاهای جدیدی درباره ایران مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا مدعی شد: ما در ساعات و روزهای آینده نتایج گفت‌وگوها با ایران را خواهیم دید.

او مدعی شده که دیپلماسی گزینه اول این کشور در قبال ایران است اما آمریکا گزینه‌های دیگری هم دارد. روبیو همچنین مدعی شد که به باور او پیشرفت‌هایی در مذاکرات با ایران حاصل شده است.

در حالی که ایران بارها هر گونه تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را تکذیب کرده روبیو مدعی شد که ایران در دولت ترامپ به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.