انهدام باند شبکه قاچاق انسان در ایرانشهر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 20:42
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از انهدام باند قاچاق انسان توسط ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی نوری پناه شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس از فعالیت عوامل قاچاق انسان که در حوزه اغفال، اخاذی از اتباع خارجی و ارائه خدمات، تسهیل انتقالشان در سطح کشور فعال بوده مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی های لازم به محل فعالیت این باند در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر عزیمت و در اقدامی عملیاتی موفق به دستگیری ۴ نفر سرشبکه اصلی قاچاق انسان شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انتقال اتباع بیگانه از طریق خودروهای شوتی توسط قاچاقچیان انسان باعث تصادف منجر به فوت، جراحت تعداد زیادی از اتباع و هم وطنان در محورهای مواصلاتی می شود به شهروندان توصیه کرد: از ارائه هرگونه خدمات اعم از اجاره اصناف، منازل، باغ‌ویلاها، در اختیار قرار دادن کارت بانکی، سیم‌کارت، خودرو و ایجاد زمینه هرگونه کسب‌وکار و اشتغال برای اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری و هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.