انتقاد تند نماینده تهران از وصل شدن اینترنت: پزشکیان برای خودش دستاوردسازی می کند!

عصر ایران چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 21:41
یک نماینده مجلس از بازگشایی اینترنت توسط ستاد راهبری و سامان‌دهی فضای مجازی انتقاد کرد.

مرتضی محمودی، نماینده تهران در مجلس، از عملکرد رئیس‌جمهور در موضوع اینترنت انتقاد کرد و نوشت: 

شورای عالی امنیت ملی با ریاست پزشکیان و عضویت نیمی از دولت، رای به قطع اینترنت بین‌الملل می‌دهد، اما همان رئیس‌جمهور ستاد دیگری تشکیل داده و با همان ریاست، رای شورای اول را دور می‌زند و دستور اتصال مجدد را صادر می‌کند.  

نتیجه: طبق روال از خود (قطع و وصل کردن) دستاوردسازی می کنند!

انتقاد تند نماینده تهران از وصل شدن اینترنت: پزشکیان برای خودش دستاوردسازی می کند!

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.