نقشه دشمن این است که ما را مقابل هم بگذارد

افکار نیوز چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 22:06
نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: نقشه دشمن این است که ما را مقابل هم بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگویی اظهارداشت: «هم کسانی که مذاکره نمی‌پسندند و هم کسانی که مذاکره را یک مبارزه می‌دانند بدانند که دشمن می‌خواهد ما را درگیر مسائل داخلی کند.

مذاکره‌کنندگان بدانند شما نماینده یک امت برنده‌اید.

اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد اما وقتی فرمانده بالادستی یک فرمانده واحد است همه از او فرمان می‌برند.»

نماینده ولی‌فقیه در سپاه همچنین گفت: در طول جنگ می‌توانستیم اقدامات سنگین‌تری علیه آمریکا در منطقه انجام دهیم اما چون مردم خاورمیانه آسیب می‌دیدند رهبری موافقت نکردند.

وی تأکید کرد: مذاکره‌کنندگان بدانند که نماینده یک امت برنده‌اند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.