عضو کمیسیون امنیت ملی: ادامه جنگ برای آمریکایی ها کاملا فرسایشی خواهد بود/ برخی کشورها به سمت کاهش و قطع روابط با اسرائیل تمایل پیدا کردند

خبرآنلاین چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 22:44
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است نه تنها آمریکا و اسرائیل به اهداف خود از حمله به ایران نرسیدند بلکه این تجاوز باعث شد بسیاری کشورها روابط خود با اسرائیل را قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید احمدی، با اشاره به بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به حجاج که درباره حضور آمریکایی ها در منطقه است، گفت: امروز شرایط ادامه حضور آمریکایی ها در منطقه بسیار سخت تر از قبل شده و ادامه این جنگ برای آنها کاملا فرسایشی خواهد بود.

نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تا پیش از این برخی کشورها تمایل زیادی به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی داشتند، عنوان کرد: می توان گفت این روند امروز به صورت کامل متوقف شده و حتی برخی کشورها به سمت کاهش و قطع روابط با این رژیم تمایل پیدا کرده و در این راستا اقداماتی داشته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان مجدد دشواری حضور آمریکا و اسرائیل در منطقه عنوان کرد: پیش از این آمریکایی ها در هر اقدامی که نسبت به هر کشوری داشتند، به سرعت نتیجه می گرفتند و نیاز به هزینه زیاد نبود اما امروز شرایط برای آنها به گونه ای شده است که هزینه های میلیاردی آنها برای تجاوز به ایران روی زندگی مردم این کشور نیز تأثیر گذاشته است.

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.