لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ شکست تلخ نوشهری ها در خانه

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 22:47
نوشهر - ایرنا -تیم شاهین (شهرداری) نوشهر در هفته بیست و ششم لیگ آزادگان، امروز مقابل مهمانش پارس جنوبی جم با ۲ گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا ، دیدارهای هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۶ خرداد ماه در شهرهای مختلف برگزار شد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم شاهین (شهرداری) نوشهر با مالکان جدید حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای چالوس به مصاف پارس جنوبی جم رفت که در پایان با ۲ گل از مهمانش شکست خورد.

شاگردان محسن بنگر که هفته گدشته میزبانشان تیم صدرنشین مس شهر بابک را با مساوی متوقف کرده بودند امروز امیدوار به پیروزی در این بازی بودند، اما با شکست روبه‌رو شدند.

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ شکست تلخ نوشهری ها در خانه

جمی‌ها نیز که برای جلوگیری از افزایش اختلاف امتیاز با منطقه صعود با انگیزه مضاعفی پای به این میدان گذاشتند با دست پر از شمال راهی جنوب کشور شدند.

هر ۲ گل این بازی در نیمه نخست به ثمر رسید. همایون افتخاری در دقیقه ۳۲ و حسین زامهران در دقیقه ۳۶ زننده گل‌های تیم پارس جنوبی بودند.

ضمن اینکه دروازه بان تیم نوشهری در وقت‌های اضافه بازی، موفق به مهار ضربه پنالتی بازیکن پارس جنوبی شد.

تیم شاهین (شهرداری) نوشهر با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و پارس جنوبی با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.