رهبر انصارالله یمن شهادت فرمانده نظامی حماس را تبریک و تسلیت گفت

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 23:20
تهران- ایرنا- سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در پیامی شهادت محمد عوده فرمانده گردان‌های عزالدین القسام و خانواده او را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی در این پیام با تسلیت شهادت فرمانده نظامی حماس در نوار غزه، گفت: شهادت فرمانده جهادی شهید محمد عوده در این نبرد با جبهه کفر، جنایت و طغیان، برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان فداکاری، جهاد، ایثار، صبر، عزم و اراده‌ای افزوده است که برادران مجاهد در گردان‌های القسام از آن برخوردارند و این اراده هرگز درهم نشکسته و در برابر همه چالش‌ها سست نشده است.

وی افزود: اعضای مجاهد جنبش حماس و دیگر بخش‌های محور جهاد و مقاومت، با یاری خداوند و توکل بر او، در مسیر جهاد علیه دشمنان خدا به عنوان فریضه‌ای الهی و مقدس که خداوند آن را مسیر، سلاح و دژی مستحکم در برابر ستمگران و مستکبران قرار داده است پیش می‌روند.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه تائید کرد که «محمد عوده» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش به شهادت رسیده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.