سرمربی کاراگستر: داور را به خدا می‌سپارم

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 23:24
آبادان- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال کاراگستر سونگون گفت: صحبتی در مورد داوری نمی‌کنم فقط او را به خدا می‌سپارم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احد رستمی روز چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های کاراگستر سونگون و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در سه بازی گذشته کار سختی داشتیم؛ اما از روزی که مدیریت جدید، تیم را در دست گرفت، روح تازه‌ای به بازیکنان تزریق شده است.

وی افزود: حق ما در این دیدار دست‌کم یک امتیاز بود و داور را به خدا می‌سپارم.

سرمربی کاراگستر گفت: در دیدار رفت، میزبان خوبی برای آبادانی‌ها بودیم؛ اما امروز آبادان میزبان خوبی برای ما نبود.

رستمی ادامه داد: بازیکن صنعت نفت به بازیکن تیم ما فحاشی کرد و موجب تحریک و عصبانیت او شد.

وی با انتقاد از ممانعت از حضور تماشاگران در برخی ورزشگاه‌ها گفت: این چه قانونی است که ما نباید تماشاگر داشته باشیم، اما برخی تیم‌ها از این امتیاز بهره می‌برند؟

رستمی بیان کرد: ما متعلق به بخش خصوصی هستیم و در این شرایط اقتصادی تیم‌داری می‌کنیم؛ لذا انتظار داریم حضور تماشاگران تیم ما نیز آزاد شود.

وی خاطرنشان کرد: ما با عزت در لیگ خواهیم ماند و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

تیم کاراگستر سونگون امروز در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول، مقابل میزبان خود صنعت نفت آبادان با یک گل شکست خورد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.