به گزارش خبرنگار ایرنا، احد رستمی روز چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای کاراگستر سونگون و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در سه بازی گذشته کار سختی داشتیم؛ اما از روزی که مدیریت جدید، تیم را در دست گرفت، روح تازهای به بازیکنان تزریق شده است.
وی افزود: حق ما در این دیدار دستکم یک امتیاز بود و داور را به خدا میسپارم.
سرمربی کاراگستر گفت: در دیدار رفت، میزبان خوبی برای آبادانیها بودیم؛ اما امروز آبادان میزبان خوبی برای ما نبود.
رستمی ادامه داد: بازیکن صنعت نفت به بازیکن تیم ما فحاشی کرد و موجب تحریک و عصبانیت او شد.
وی با انتقاد از ممانعت از حضور تماشاگران در برخی ورزشگاهها گفت: این چه قانونی است که ما نباید تماشاگر داشته باشیم، اما برخی تیمها از این امتیاز بهره میبرند؟
رستمی بیان کرد: ما متعلق به بخش خصوصی هستیم و در این شرایط اقتصادی تیمداری میکنیم؛ لذا انتظار داریم حضور تماشاگران تیم ما نیز آزاد شود.
وی خاطرنشان کرد: ما با عزت در لیگ خواهیم ماند و برای فصل آینده برنامههای ویژهای داریم.
تیم کاراگستر سونگون امروز در چارچوب هفته بیستوششم لیگ دسته اول، مقابل میزبان خود صنعت نفت آبادان با یک گل شکست خورد.













