پورموسوی: انگیزه خوبی برای برد داشتیم

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 23:26
آبادان- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برابر کاراگستر انگیزه خوبی برای برد داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید سیروس پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و کاراگستر سونگون افزود: پس از ۲ بازی که نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم، امروز به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی اظهار کرد: این پیروزی ما را به جدول بازگرداند و حالا امید زیادی برای صعود داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در ۲ بازی قبلی و حتی در بازی امروز، چند بازیکن به‌ویژه در خط هجومی مصدوم داشتیم که همین موضوع باعث شد موقعیت‌ها را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: برای بازی امروز تغییر سیستم دادیم، در حالی که حتی برای این سیستم تمرین هم نکرده بودیم.

پورموسوی گفت: چهار مدافع ما حتی در تمرینات هم کنار یکدیگر بازی نکرده بودند و با این تغییر سیستم ثابت کردیم که برای برد، باید ذهن برنده داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این سه امتیاز کمک زیادی به ما خواهد کرد و در ادامه لیگ با قدرت بیشتری بازی خواهیم کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول کشور، با یک گل میهمان خود کاراگستر را شکست داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.