نساجی به صدر جدول لیگ یک بازگشت

الف پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 00:24
نساجی مازندران با برتری برابر حریف خود در هفته بیست‌وششم لیگ یک از شکست مس شهر بابک برابر حریفش استفاده کرد و به صدر جدول رسید.

به گزارش ایسنا، هفته بیست‌وششم لیگ آزادگان امروز (چهارشنبه، ۶ خرداد) برگزار شد و در مهم‌ترین بازی‌ها، نساجی مازندران از سد مس کرمان گذشت و مس شهر بابک برابر سایپا مغلوب شد. 

مس شهر بابک با این شکست، صدر جدول را از دست داد و نساجی با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار گرفت. مس شهر بابک با ۵۱ امتیاز در رتبه دوم و صنعت نفت آبادان با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول است.

نتایج بازی‌های هفته ۲۶ لیگ یک:

شهرداری نوشهر صفر - ۲ پارس جنوبی جم

نیروی زمینی صفر - صفر هوادار

نود ارومیه صفر - صفر آریو اسلامشهر

مس کرمان یک - ۲ نساجی مازندران

بعثت کرمانشاه ۲ - صفر شناورسازی قشم

داماش گیلان صفر - یک نفت و گاز گچساران

سایپا یک - صفر مس شهر بابک

پالایش نفت بندرعباس یک - صفر فرد البرز

صنعت نفت آبادان یک - صفر مس سونگون

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.