مقام امنیتی سابق صهیونیست: دستان اسراِئیل کاملا بسته است

خبرآنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 00:37
رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم در جنگ علیه ایران هیچ چیزی را به دست نیاورد بلکه تنها جایگاه منطقه‌ای ایران را تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیورا آیلند، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در جنگ با ایران هیچ چیزی را به دست نیاورد بلکه تنها جایگاه منطقه‌ای ایران را تقویت کرد. ایرانی‌ها در حال حاضر احساس می‌کنند که دست برتر را دارند. آنها اکنون مهم‌ترین برگ برنده را در دست دارند که کنترل بر تنگه هرمز است.

طبق گزارش المیادین، وی درباره حملات حزب الله در شمال اراضی اشغالی گفت: زمانی که شکاف بزرگی بین اهداف و ابزارها برای تحقق آن وجود داشته باشد، نتیجه معمولا فاجعه بار است. کسانی که این پهپادها را به شمال اسرائیل شلیک می‌کنند می‌توانند به سادگی از پهپادهایی بزرگتر که برد آن به ۲۵ کیلومتر می‌رسد، استفاده کنند.

وی گفت: ما به وضعیتی رسیده‌ایم که در آن مقامات محلی برای پیروزی درخواست کمک نمی‌کنند بلکه تنها برای آرامش درخواست می‌کنند.

آیلند گفت: اسرائیل از چند هفته پیش به وضعیتی رسیده‌ که قبلا آن را ندیده‌ایم؛ دستانی کاملا بسته. باید هدف مشخص باشد؛ آتش بس واقعی با حزب‌الله لبنان. طوری که نه آنها به ما حمله کنند و نه ما به آنها حمله کنیم.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.