کادوی نفیس از دوست صمیمی، صدرنشینی (عکس)

ورزش سه پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 02:31
پیروزی مهم سایپا مقابل مس شهربابک، نساجی را به صدر جدول رده‌بندی هدایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در دیداری حساس و پر اهمیت در ورزشگاه دستگردی در حالی میزبان مس شهربابک بود که نماینده استان کرمان پس از بازگشت سه امتیاز کسر شده این تیم، به صدر جدول صعود کرده بود و امید و انگیزه زیادی هم در این مسابقه داشت تا از جایگاه خود دفاع کند.

با این حال تیم فوتبال سایپا که پس از توقف در آخرین بازی خانگی، این بار در دستگردی به مصاف مس شهر بابک رفتند و شاگردان محمد رجب‌زاده با گل به خودی تیم حریف توانستند در این دیدار مهم به پیروزی برسند. این بازی از آن جهت برای محمد رجب زاده که دوست صمیمی رضا عنایتی است اهمیت دارد که همزمان نساجی با کسب پیروزی موفق شد از مس شهر بابک پیشی بگیرد و به صدر جدول برسد.

2455026

تیم سایپا که 9 امتیاز با منطقه صعود به لیگ برتر فاصله دارد، هفته آینده در حالی به مصاف شناورسازی قعر جدولی خواهد رفت که مس شهر بابک نیز به مصاف صنعت نفت خواهد رفت و در صورتی که امتیاز از دست بدهد، رقابت در کورس بالای جدول به اوج خود خواهد رسید و سایپا نیز شانس صعود به لیگ برتر را خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.