امام جمعه اراک: تنها راه حفظ عزت ایران اسلامی مقاومت در برابر دشمنان است

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 03:02
اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با محکومیت شدید ماهیت پلید رژیم صهیونیستی، گفت: تنها راه حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی تمسک به راه با عظمت شهادت و مقاومت در برابر دشمنان آمریکایی و صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، شامگاه چهارشنبه در تجمع پرشور مردم شهر آشتیان، با اشاره به توطئه‌های مستمر دشمنان علیه نظام اسلامی، افزود: رژیم منحوس صهیونیستی نماد بارز استکبار و جنایت است و جهان اسلام برای نابودی این رژیم اشغالگر باید متحد شود.

وی با بیان اینکه مسیر مقاومت تنها گزینه پیش روی ملت‌های آزاده است، خاطرنشان ساخت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدایی است که با پیروی از مکتب عاشورا، در برابر ظلم ایستادند و این راه، تا نابودی کامل دشمنان بشریت ادامه خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جبهه حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته و امروز نیز این دوگانه‌سازی، مسیر را برای مومنان روشن کرده است و ما چاره خود را در پیروی از نهضت حسین بن علی(ع) می‌بینیم؛ راهی که جز با شهادت، ایثار و مشت گره‌کرده در برابر ظلم معنا نمی‌یابد و این مسیر تا نابودی کامل دشمنان اسلام ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تجلیل از راه و روش رهبر شهید و شهید سیدحسن نصرالله و دیگر فرماندهان مقاومت، خاطرنشان کرد: الگوی امروز ملت‌های آزاده و مسلمان، همان مسیر استواری و پایداری در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد: با وجود تمام توطئه‌ها و تبلیغات دشمن، ملت ایران و جبهه مقاومت با قدرت به راه خود ادامه می‌دهند و به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی این غده سرطانی خواهیم بود.

امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای استان مرکزی، اظهار کرد: مردم شریف استان مرکزی در راه انقلاب شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند و این مردم ولایتمدار و فداکار هیچگاه از آرمان‌های خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن بعثی ما تا دندان مسلح بود اما رزمندگان اسلام با دست خالی و با قدرت ایمان ایستادگی کردند و این ایمان همچنان نیز در وجود ملت ایران جاری است و با اتکا برآن دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را شکست خواهد داد.

دهه امامت و ولایت فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، با اشاره به عبرت‌های تاریخی صدر اسلام و انحراف‌های مسیر ولایت پس از پیامبر اکرم(ص)، بر ضرورت هوشیاری، تبعیت از رهبری و آمادگی کامل ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان تاکید کرد و گفت: این دهه باعظمت فرصت ارزشمندی در جهت تبیین جایگاه والای ولایت است که به‌خصوص اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: دهه امامت و ولایت، دهه احیای معنویت علوی در جامعه است و باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ غدیر و تبیین ابعاد ولایت استفاده کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.