به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجفآبادی، شامگاه چهارشنبه در تجمع پرشور مردم شهر آشتیان، با اشاره به توطئههای مستمر دشمنان علیه نظام اسلامی، افزود: رژیم منحوس صهیونیستی نماد بارز استکبار و جنایت است و جهان اسلام برای نابودی این رژیم اشغالگر باید متحد شود.
وی با بیان اینکه مسیر مقاومت تنها گزینه پیش روی ملتهای آزاده است، خاطرنشان ساخت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدایی است که با پیروی از مکتب عاشورا، در برابر ظلم ایستادند و این راه، تا نابودی کامل دشمنان بشریت ادامه خواهد یافت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جبهه حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته و امروز نیز این دوگانهسازی، مسیر را برای مومنان روشن کرده است و ما چاره خود را در پیروی از نهضت حسین بن علی(ع) میبینیم؛ راهی که جز با شهادت، ایثار و مشت گرهکرده در برابر ظلم معنا نمییابد و این مسیر تا نابودی کامل دشمنان اسلام ادامه خواهد داشت.
آیتالله دری نجفآبادی با تجلیل از راه و روش رهبر شهید و شهید سیدحسن نصرالله و دیگر فرماندهان مقاومت، خاطرنشان کرد: الگوی امروز ملتهای آزاده و مسلمان، همان مسیر استواری و پایداری در برابر زیادهخواهیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی تأکید کرد: با وجود تمام توطئهها و تبلیغات دشمن، ملت ایران و جبهه مقاومت با قدرت به راه خود ادامه میدهند و به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی این غده سرطانی خواهیم بود.
امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای استان مرکزی، اظهار کرد: مردم شریف استان مرکزی در راه انقلاب شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردهاند و این مردم ولایتمدار و فداکار هیچگاه از آرمانهای خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد.
آیتالله دری نجفآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن بعثی ما تا دندان مسلح بود اما رزمندگان اسلام با دست خالی و با قدرت ایمان ایستادگی کردند و این ایمان همچنان نیز در وجود ملت ایران جاری است و با اتکا برآن دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را شکست خواهد داد.
دهه امامت و ولایت فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، با اشاره به عبرتهای تاریخی صدر اسلام و انحرافهای مسیر ولایت پس از پیامبر اکرم(ص)، بر ضرورت هوشیاری، تبعیت از رهبری و آمادگی کامل ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان تاکید کرد و گفت: این دهه باعظمت فرصت ارزشمندی در جهت تبیین جایگاه والای ولایت است که بهخصوص اساتید دانشگاه و حوزههای علمیه باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
آیتالله دری نجفآبادی بیان کرد: دهه امامت و ولایت، دهه احیای معنویت علوی در جامعه است و باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ غدیر و تبیین ابعاد ولایت استفاده کرد.













