اولین بار در تاریخ: انگلیسی‌ها اروپا را تصاحب کردند!

ورزش سه پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 03:03
در اتفاقی تاریخی، فوتبال انگلیس فصل آینده با ۹ نماینده در رقابت‌های اروپایی حاضر خواهد شد که بار دیگر قدرت لیگ برتر را نشان می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی کریستال پالاس در لیگ کنفرانس اروپا، سهمیه‌های انگلیس برای فصل ۲۷–۲۰۲۶ کامل شد و حالا ۹ تیم انگلیسی در سه تورنمنت اروپایی حضور خواهند داشت که اتفاقی تاریخی است.

در لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال، منچسترسیتی، منچستریونایتد، استون ویلا و لیورپول به میدان می‌روند. انگلیس به لطف ضریب بالای یوفا، یک سهمیهٔ اضافه برای این رقابت‌ها به دست آورد.

در لیگ اروپا، بورنموث، ساندرلند و کریستال پالاس حضور خواهند داشت. بورنموث برای نخستین بار در تاریخش اروپایی شده و ساندرلند نیز پس از صعود به لیگ برتر، سهمیهٔ اروپا را کسب کرده است.

2455029

برایتون هم با قرار گرفتن در رتبهٔ هشتم لیگ، راهی لیگ کنفرانس اروپا شد. بدین ترتیب، آرسنال، منچسترسیتی، منچستریونایتد، استون ویلا، لیورپول، بورنموث، ساندرلند، کریستال پالاس و برایتون، ۹ نمایندهٔ فوتبال انگلیس در اروپا خواهند بود و برای اولین بار در تاریخ نزدیک به نیمی از لیگ برتر در رقابت‌های اروپایی بازی خواهند کرد‌

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.