تونل زمان| قلعه‌نویی: دیگر کاری به کار استقلال ندارم/ بابت کارهایی که کردم سر هیچ‌کس منت نمی‌گذارم!

خبرورزشی پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 05:06
امیر قلعه‌نویی در ۶ خرداد سال ۱۳۸۸ پیرامون جدایی خود از استقلال بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد دیگر کاری به کار این تیم ندارد!

پس از قهرمانی استقلال در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد و مدعی شد با توجه به اختلاف نظر با امیررضا واعظی‌آشتیانی، ترجیح می‌دهد از استقلال جدا شود. جدایی‌ای که ماجراها و مصاحبه‌های خیلی زیادی همراه شد.

امیر در روز ۶ خرداد سال ۱۳۸۸ با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از استقلال جدا شد و بخشی از ناگفته‌های خود را در این بیانیه روی کاغذ آورد. مطلبی که هنوز هم خواندن آن می‌تواند جذابیت‌هایی داشته باشد:

  • به عنوان یک مربی فوتبال، قواعد این ورزش را می‌شناسم و آن‌ها را پذیرفته‌ام به همین خاطر هنگام خداحافظی از استقلال و هوادارانش، قصد تکرار ماجرایی که گذشت و بیان دلایل جدایی‌ام را ندارم اما اعتراف می‌کنم هرچه در این فوتبال هستم و به دست آورده‌ام را از مردم دارم. بابت کارهای کوچکی که در استقلال کرده‌ام نیز منتی بر سر هیچ‌کس ندارم چون آن را یک وظیفه می‌دانم. به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال، برای این تیم در لیگ نهم آرزوی موفقیت کرده و صراحتا اعلام می‌کنم از این پس هیچ اظهار نظری در مورد باشگاه استقلال انجام نخواهم داد

* البته بعدتر و طی همان سال ۸۸ اتفاقاتی افتاد که امیر قلعه‌نویی به واسطه آن‌ها چند بار پیرامون استقلال صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: شیرین‌ترین تولد احمدرضا عابدزاده/ وقتی عقاب آسیا در ایران به دنیا آمد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.