آمریکا تائید کرد؛ بندرعباس مورد حمله ما قرار گرفت!

همشهری آنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 06:06
یک مقام ناشناس آمریکایی اعلام کرد که ایالات متحده حملاتی را علیه آنچه این مقام «سایت‌های نظامی» توصیف کرد، انجام داده است.

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که مذاکرات میان ایران و آمریکا برای حصول توافقی با هدف پایان جنگ در جریان است، ایالات متحده تجاوز نظامی به بندرعباس را بر عهده گرفت.
خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی ناشناس از تایید این حمله خبر داد. این مقام آمریکایی به رویترز گفت: «در این حملات سایتی هدف قرار گرفت که برای نیروهای آمریکایی و تردد تجاری یک تهدید به شمار می‌رفت.»
وی همچنین ادعا کرد: «آمریکا پهپادهایی را که از ایران به پرواز درآمده بودند، رهگیری کرده است.»

از سوی دیگر و بنا بر گزارش صداوسیما، با وجود شنیده شدن صدا، نشانه‌ای از انفجار در بندر عباس دیده نشده است. همچنین با وجود خبر رویترز به نقل از آمریکایی‌ها، هیچ یک از مقام‌های رسمی منشا صدا را تایید نکردند و هیچ اطلاعیه رسمی ندادند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.