حملات موشکی ایران و آمریکا در شب گذشته

عصر ایران پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 07:01
 به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز ، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.

عصر ایران - ساعت 1:30 شب گذشته، صدای انفجارهایی در بندر عباس به گوش رسید.

 ماجرا از آنجا شروع شد که چند فروند شناور آمریکایی تلاش داشتند بدون هماهنگی قبلی از تنگۀ هرمز عبور کنند که با واکنش نیروهای دریایی ایران مواجه شدند و به عقب بازگشتند.

 در پی این اقدام آمریکایی‌ها به سمت یک پایگاه نظامی در بندر عباس شلیک کردند و در اطلاعیه‌ای رسماً مسوولیت این تجاوز را به عهده گفتند و در عین حال  ارتش آمریکا بلافاصله اعلام کرد که این تبادل آتش را نقض آتش‌بس جاری نمی‌داند. 

حمله سپاه به پایگاه آمریکا

در پی این تعرض، سپاه پاسداران نیز به مبدا حملات آمریکا در کویت حمله و اطلاعیه زیر را صادر کرد: 

بسم الله القاسم الجبارین
فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم

 به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز ، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.

 این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع تر خواهد بود. 

 مسئولیت عواقب آن با متجاوز است.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.


منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.