تلفات در صفوف ارتش اسرائیل/ یک نظامی دیگر به هلاکت رسید

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 07:18
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی این رژیم در حملات انتقام جویانه حزب‌الله اذعان کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که یک نظامی این رژیم  در حمله به  شمال فلسطین اشغالی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی درباره جزئیات کشته شدن نظامی این رژیم گزارش داد: دیروز حدود ساعت 14:45، دو پهپاد انتحاری در یک منطقه نظامی در منطقه «شومرا» در شمال فلسطین اشغالی در منطقه مرزی منفجر شدند.

بر اساس این روایت،  یکی از پهپادهای انتحاری در منطقه منفجر شد و در نتیجه، این نظامی زن در حالی که به پناهگاه می‌گریخت، کشته شد.

این گزارش می افزاید: در اثر انفجار پهپاد دیگر، دو تن از نیروهای ذخیره که عضو تیم آماده‌باش در شهرک «گورن» بودند، مجروح شدند؛ یکی از آن‌ها دچار جراحات جدی و دیگری دچار جراحات متوسط شده است که به بیمارستان نهاریا منتقل شدند. 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.