واشنگتن تحریم‌های جدیدی علیه یک نهاد ایرانی در منطقه تنگه هرمز اعمال کرد

پارسینه پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 08:23
آمریکا در اقدامی خصمانه یک نهاد دیگر ایرانی را تحریم کرد

به گزارش پارسینه به نقل از مهر، شبکه الجزیره گزارش داد، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس را به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

گفتنی است که نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس (Persian Gulf Strait Authority - PGSA) نهاد قانونی و مرجع نمایندگی جمهوری اسلامی ایران جهت مدیریت عبور و مرور از تنگه هرمز است.

همچنین دریانوردی در حریم معرفی شده تنگه هرمز که حدود آن پیش از این از سوی نیروهای مسلح و مقامات جمهوری اسلامی ایران تعیین شده، منوط به هماهنگی کامل با این نهاد است و عبور بدون مجوز، غیرقانونی تلقی خواهد شد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.