وزارت خزانهداری آمریکا از اعمال تحریمهای ضدایرانی جدید خبر داد و «نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس» را به فهرست تحریمهای ویژه واشنگتن اضافه کرد؛ نهادی که مسئول مدیریت درخواستهای عبور از تنگه هرمز است.
به گزارش ایسنا، وزارت خزانهداری آمریکا بامداد پنجشنبه تحریمهای جدیدی علیه ایران اعمال کرد و «نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس» را به فهرست موسوم به «اتباع و نهادهای ویژه تحریمشده» افزود.
این نهاد از سوی ایران برای مدیریت درخواستهای عبور و مرور از تنگه هرمز ایجاد شده است.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که موضوع تردد دریایی در تنگه هرمز و نحوه مدیریت آن، در هفتههای اخیر به یکی از محورهای اصلی تنشها و مذاکرات مرتبط با جنگ ایران و آمریکا و تحولات منطقه تبدیل شده است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.