شهید سپهبد موسوی می‌گفت دلم نمی‌خواهد از حضرت آقا جدا شوم+ فیلم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 09:47
فرمانده قرارگاه انرژی‌های تجدیدپذیر ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید موسوی می‌گفت دلم نمی‌خواهد از آقا جدا شوم.

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده سابق مردم قم در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، در مورد ویژگی‌ها و شخصیت شهید سپهبد سید عبدالرحیم موسوی اظهار داشت: عزت دست خداست؛ "تُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ". شهید موسوی یکی از بااخلاص‌ترین رزمندگان و فرماندهان ارتش ما بود.

وی بیان کرد: من در مدتی که اخیراً در ستاد کل قوا همکار ایشان بودم، خیلی با ایشان صحبت می‌کردم. پنج‌شنبه و جمعه‌ها که به قم می‌رفتم، قمی‌ها می‌گفتند: "به آقای موسوی بگویید شما را به خدا مراقب خودت باش." چون در جنگ 12 روزه، شهید باقری و تعدادی از فرماندهان به شهادت رسیده بودند، مردم خیلی نگران ایشان بودند.

امیرآبادی فراهانی از آرزوی شهید موسوی گفت: شهید موسوی می‌گفت دلم نمی‌خواهد از آقا جدا شوم. دوست دارم با آقا اسرائیل را نابود کنیم، بعد شهید شویم

فرمانده قرارگاه انرژی‌های تجدیدپذیر ستاد کل نیرو‌های مسلح، اخلاص و کار کردن برای خدا را دلیل محبوبیت سپهبد موسوی دانست و عنوان کرد: ایشان سال‌های سال در جایگاه فرماندهی یگان‌های مختلف ارتش بودند. 

وی عنوان کرد: وقتی شهید سپهبد موسوی فرمانده ارتش شدند، یک ساختمان خیلی گرانبها که متعلق به تیمساران ارتش زمان شاه بود برای زندگی به ایشان داده بودند. ایشان به آن ساختمان نرفت و آن را فروخت و بیش از صد واحد خانه سازمانی درست کرد و به افسران ارتش داد. 

امیرآبادی گفت: زندگی شهید سپهبد موسوی این‌طوری بود. واقعاً من فکر می‌کنم اخلاصش و تلاشش و برای خدا کار کردنش بود که خدا ایشان را به این جایگاه رساند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.