رایزنی وزرای کشور پاکستان و عربستان درباره وضعیت منطقه

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 10:03
وزرای کشور پاکستان و عربستان در دیدار با یکدیگر درباره آخرین تحولات منطقه رایزنی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان با عبدالعزیز بن سعود، همتای عربستانی خود دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار، تبادل نظر مفصلی در مورد روابط دوجانبه پاکستان و عربستان و مسائل امنیت داخلی انجام شد. در این جلسه تصمیم گرفته شد که به زودی هیئتی عالی از وزارت کشور عربستان سعودی برای تقویت همکاری‌های دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

هر دو وزیر کشور همچنین در مورد آخرین وضعیت منطقه گفتگو کردند.

وزیر کشور عربستان سعودی از نقش مثبت پاکستان در کاهش تنش‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.