هشدار استاندار گلستان به مدیران؛ فرصت‌سوزی در پروژه‌های زیرساختی ممنوع

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:12
گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با انتقاد از روند کند اجرای برخی پروژه‌های زیرساختی، بر ضرورت اقدام فوری مدیران برای حل مشکلات آب، برق، ریزگردها و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: فرصت‌سوزی در پروژه‌های حیاتی استان دیگر قابل قبول نیست.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، علی‌اصغر طهماسبی در بازدید سرزده از شرکت آب منطقه‌ای گلستان با تاکید بر لزوم تسریع در رفع مشکلات آب، برق، ریزگردها و پروژه‌های نیمه‌تمام استان، بر اقدام فوری، برنامه‌ریزی هدفمند و مطالبه‌گری جدی مدیران اجرایی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت بازگرداندن جایگاه واقعی گلستان در سطح ملی گفت: تحقق این هدف نیازمند پیگیری مداوم و تدوین برنامه‌های دقیق و اجرایی است.

استاندار گلستان همچنین با بیان اینکه برخی روستاهای مرزی هنوز از آب شرب پایدار بهره‌مند نیستند، این موضوع را نیازمند رسیدگی فوری دانست.

طهماسبی با اشاره به تاثیر سد نرماب در کاهش خسارات سیل اخیر یادآور شد: اگر تملک اراضی و اقدامات اجرایی سال‌های گذشته به‌موقع انجام می‌شد امروز بخش زیادی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده بود.

وی تاکید کرد: نباید مردم در محدوده پروژه‌ها در وضعیت بلاتکلیف باقی بمانند و استفاده از ظرفیت مردمی و برون‌سپاری می‌تواند به تسریع اجرای طرح‌ها کمک کند.

استاندار گلستان همچنین گفت: پروژه‌های تولید برق در استان آماده بهره‌برداری هستند اما ضعف خطوط انتقال، اتصال آن‌ها به شبکه را با مشکل مواجه کرده است. بدون تقویت زیرساخت‌های آب، برق و شبکه انتقال، توسعه صنعتی و اقتصادی استان امکان‌پذیر نخواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.