آغاز چهاردهمین نشست مقامات بلندپایه امنیتی با حضور ایران در مسکو

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:19
چهاردهمین نشست مقامات بلند پایه امنیتی با حضور ایران در مسکو آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین نشست مقامات بلندپایه امنیتی روز پنجشنبه با حضور مقامات حدود 120 کشور در مسکو آغاز به کار کرد.

علی باقری، معاون بین‌الملل شورای عالی امنیت ملی به عنوان نماینده ایران در این نشست حاضر شده است و قرار است در سخنانی در این نشست ابتکارها و پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران در موضوع چندجانبه گرایی را تبیین کند.

بنا بر اعلام برگزارکنندگان، افزون بر 140 هیأت خارجی از بیش از 120 کشور از جمله کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، بریکس، اغلب کشورهای آفریقا، خاورمیانه و آمریکای لاتین و همچنین جنوب شرق آسیا در این مجمع بین‌المللی حضور یافته‌اند.

شرکت‌کنندگان در این اجلاس را دبیران شوراهای امنیت، روسای سازمان‌های اطلاعاتی، نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان تشکیل می‌دهند.

کشور روسیه , علی باقری کنی ,

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.