وی بازیکنان یزدی شرکت کننده در اردوی تیم ملی اسکواش را شامل نجمه بوشهریزاده، فاطمه فلاحتی و نازنین تقینژاد در بخش بانوان و همچنین از حضور سید مبین سیدان و علی عزیزی در بخش آقایان در رده بزرگسالان خبر داد.
وی با بیان اینکه تاکنون اردوی تیم ملی در مناطق کشور برگزار شده و تا مسابقات بر حسب شرایط و تصمیم فدراسیون در استان ها تداوم دارد افزود:سه بانوی اسکواش باز یزدی در مجموع شانس زیادی برای حضور در ناگویا دارند.
این مسوول همچنین از حضور محمد حسین جعفری ندوشن به عنوان مربی در کنار سایر کادرفنی در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: اگر این رشته بیش از قبل در استان مورد حمایت و همراهی توسط بخش خصوصی و مسوولان قرار گیرد می توان صاحب مدال در المپیک و سایر مسابقات شد.
بازیهای آسیایی ناگویا، شهریور و مهر برگزار میشود.
استان یزد ۵۵ هیات ورزشی دارد و بیش از ۲ هزار نفر در اسکواش فعالیت می کنند.













