️با وجود تلاشهای تازه واشینگتن برای توافق با تهران، بسیاری معتقدند که آمریکا دیگر اهرم و نفوذ سال ۲۰۱۵ در برجام را ندارد.
️تحلیلگران میگویند اگر هم توافقی شکل بگیرد، احتمالاً بسیار محدودتر و ضعیفتر از برجام خواهد بود؛ موضوعی که از نگاه منتقدان، نشانه شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران است.
️در چنین شرایطی، واشینگتن دیگر مانند گذشته اجماع جهانی قدرتمندی پشت سر خود ندارد و تحولات منطقه نیز قدرت چانهزنی تهران را افزایش داده است. در نتیجه، آمریکا بهناچار مجبور به پذیرش توافقی کماثرتر از برجام میشود.
سپاه سایبری پاسداران