فرماندار گرگان: فیلم آتش‌زدن تصویر ظریف مال دو ماه قبل است/ به عوامل تذکر داده شد

عصر ایران پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:46
فرماندار گرگان: تعداد بسیار کمی از افراد چنین رفتاری را انجام دادند که پس از شناسایی، به آنان تذکر داده شد.

علی نصیبی فرماندار گرگان در واکنش به انتشار فیلم آتش‌زدن تصویر وزیر خارجه اسبق، توضیح داد که این اتفاق «در حاشیه یکی از تجمعات شبانه و حدود دو ماه پیش» رخ داده و فیلم آن اکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، وی با بیان اینکه این اقدام «برخلاف نظر و رویکرد مسئولان برگزاری تجمعات شبانه» بوده، افزود: تعداد بسیار کمی از افراد چنین رفتاری را انجام دادند که پس از شناسایی، به آنان تذکر داده شد.

فرماندار گرگان این رفتار را «مذموم و ناپسند» توصیف کرد و گفت: احترام به شخصیت‌های سیاسی با دیدگاه‌های متنوع و حفظ انسجام اجتماعی از اصولی است که همواره بر آن تأکید شده است.

نصیبی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه استان برای مدیریت تجمعات و مراسم‌ها اظهار داشت: استاندار گلستان و دیگر مسئولان مرتبط، طی ماه‌های گذشته نشست‌های متعددی با برگزارکنندگان مراسم‌ها داشته‌ و بر لزوم حفظ حرمت افراد، رعایت وحدت و توجه به شرایط کشور تأکید کرده‌اند که عمدتا نیز در تجمعات رعایت شده است.

گفتنی است روزهای اخیر ویدئویی منتشر شد که در آن افرادی در تجمع شبانه در گرگان و در مخالفت با مذاکرات جاری میان ایران و آمریکا، اقدام به آتش زدن  تصویر جواد طریف کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.