با افتتاح پل ماشنگی؛ دسترسی اهالی ۲۶ روستای هرمزگان تسهیل شد

خبرآنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:57
پُل ۹ دهانه ۲۰ متری ماشنگی به طول ۱۸۰ متر در بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره‌برداری رسید و دسترسی اهالی ۲۶ روستای هرمزگان تسهیل شد.

به گزارش خبرآنلاین، استاندار هرمزگان در افتتاح این پروژه، با اشاره به نقش این پروژه در تقویت ارتباطات جاده‌ای شرق استان، گفت: استمرار دسترسی جاده‌ای میان شهرستان‌ها و روستاها یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه متوازن است و اجرای پروژه‌هایی نظیر پُل ماشنگی مستقیماً در کاهش گسست‌های ارتباطی و افزایش ایمنی تردد نقش دارد.محمد آشوری اظهار کرد: این محور که ارتباط میان بخش رودخانه، شهر زیارتعلی و شهرستان حاجی‌آباد را پوشش می‌دهد، در زمان بارندگی دچار اختلال می‌شد و بهره‌برداری از این پُل، پایداری شبکه ارتباطی منطقه را به شکل محسوسی افزایش داده است.لازم به ذکر است؛ همزمان با بهره‌برداری از این پُل، ۶ کیلومتر از مسیر طرفین نیز آسفالت و بهسازی شده و مسیر ارتباطی ۲۶ روستا و آبادی دهستان مسافرآباد بخش رودخانه شهرستان رودان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.