شهروند ملاردی سارگپه زخمی را نجات داد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 13:15
ملارد- رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد از تحویل یک بهله پرنده شکاری از نوع سارگپه که توسط یک شهروند دوستدار طبیعت پیدا شده بود، خبر داد.

سعید شهند، در گفتگو با خبرنگار مهر، از تحویل یک بهله پرنده شکاری از نوع سارگپه که توسط یک شهروند دوستدار طبیعت پیدا شده بود، خبر داد و گفت: این پرنده برای مداوا به مرکز بازپروری پارک پردیسان منتقل شده است.

شهروند ملاردی سارگپه زخمی را نجات داد

شهند در ادامه اظهار داشت: یک شهروند دوستدار طبیعت، یک بهله پرنده شکاری از نوع سارگپه را پیدا و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد تحویل داد.

وی افزود: این پرنده برای مداوا به مرکز بازپروری پارک پردیسان منتقل شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد با قدردانی از اقدام مسئولانه این شهروند، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه حیوان یا پرنده زخمی، مراتب را سریعاً به نزدیکترین اداره محیط زیست یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.