بهبود وضعیت روشنایی بزرگراه خلیج فارس آغاز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 13:21
بوشهر- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تعمیر و نوسازی تابلوهای برق بزرگراه خلیج فارس با اعتباری قریب ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

حمیدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در قالب این پروژه، عملیات تعمیر و نوسازی ۶۳ دستگاه تابلوی برق جاده‌ای محور بزرگراهی بوشهر تا دالکی و انتهای حوزه استحفاظی استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: این پروژه با هدف ارتقای ایمنی تردد، بهبود روشنایی معابر و پیشگیری از سرقت‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفته و تا هفته دولت تکمیل خواهد شد.

وی تأکید کرد: نگهداری و بروزرسانی تابلوهای برق جاده‌ای در محورهای استان به‌صورت مستمر در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قرار دارد تا ایمنی عبور و مرور در این مسیرها افزایش یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.