هشدار نارنجی هواشناسی صادر شد؛ دمای آبادان و خرمشهر به ۴۹ می‌رسد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 14:04
اهواز - اداره‌کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد؛ افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر طی روز جمعه در مناطقی از استان به‌ویژه آبادان، خرمشهر و شادگان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره‌کل هواشناسی خوزستان با صدور هشدار سطح نارنجی شماره ۱۰ مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۵، نسبت به تشدید گرما در برخی مناطق استان اطلاعیه صادر کرد.

در این هشدار آمده است: پیرو هشدار سطح زرد شماره ۱۹، سامانه افزایش دما از روز جمعه فعال خواهد بود و احتمال وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوب‌غرب و بخش‌هایی از مرکز استان وجود دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی، شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در کانون این موج گرما قرار دارند و انتظار می‌رود بیشینه دما در این مناطق به مقادیر بسیار بالا برسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.