۱۷۰۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در شوش کشف شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 14:17
اهواز - فرمانده انتظامی شوش از کشف یک هزار و ۷۰۰ کیسه انواع کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صالح مطهری‌راد اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال و نگهداری غیرمجاز کودهای شیمیایی قاچاق توسط افراد سودجو در چند منطقه از شهرستان شوش، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تسلط اطلاعاتی خود، صحت و سقم خبر را بررسی و پس از هماهنگی قضائی، به محل های مورد نظر عزیمت و پس از بازرسی، موفق شدند مقدار یک کیسه انواع کود شیمیایی قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ مطهری‌راد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کودهای مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش در پایان اظهار کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.