نصب دستگاهای دیالیز مرکز جامع سلامت هوراند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:06
هوراند- فرماندار هوراند از نصب دستگاهای دیالیز مرکز جامع سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ابراهیمی روز پنجشنبه از نصب دستگاهای دیالیز مرکز جامع سلامت هوراند خبر داد و گفت:خیر نیک اندیش هوراندی آقای صفر مردی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را برای رفع نواقص و تکمیل این مرکز اهدا کرد تا در روزهای آینده خدمات‌رسانی به بیماران دیالیزی شهرستان هوراند و همچنین بخش آبش‌احمد کلیبر آغاز شود.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این بخش افزود:فعال شدن خدمات دیالیز در شهرستان نقش مهمی در کاهش مشکلات بیماران دارد و از مراجعه آنان به سایر شهرها و شهرستان‌ها جلوگیری می‌کند موضوعی که علاوه بر کاهش هزینه‌ها و سختی رفت‌وآمد، موجب تسهیل دسترسی بیماران به خدمات درمانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.