جنوب بیروت هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت + فیلم

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:38
تهران- ایرنا- منابع لبنانی از نقض مجدد آتش‌بس لبنان توسط رژیم صهیونیستی و بمباران منطقه‌ای در جنوب بیروت خبر دادند.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المنار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الشویفات در جنوب بیروت را هدف حمله قرار دادند.

شبکه الجزیره نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: دقایقی قبل یک هدف را در بیروت به صورت دقیق مورد اصابت قرار دادیم.

00:00
00:00
Download

الجزیره افزود که در این حمله یک آپارتمان در منطقه الشویفات هدف قرار گرفته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که با وجود محدودیت‌های اعمالی آمریکا، منطقه الشویفات در بیروت را هدف قرار دادیم.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد که در این حمله یک مسئول سامانه موشکی حزب‌الله هدف قرار گرفت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد که فرمانده یگان موشکی حزب‌الله در این حمله هدف قرار گرفت.

برخی رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نهاد امنیتی و نظامی در موفقیت عملیات تروری که در بیروت انجام داده، تردید دارد.

شبکه المیادین نیز از حمله هوایی به اطراف شهرک کفرتبنیت خبر داد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله هوایی دشمن اسرائیلی به یک موتور سیکلت در نزدیکی پادگان ارتش لبنان در صور، دو نفر از جمله یک کودک تبعه سوریه به شهادت رسیدند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.